onsdag 13 februari 2008

Vedermöda

Det här var inte lätt. Google ville inte acceptera mig. Först på sjunde försöket kom jag in. Vet inte om det berodde på att jag hade några felaktiga tecken i mitt lösenord eller var knuten låg. När jag hittade ett annat ord gick det bra. Teknik och jag brukar inte gå ihop. Vår x-medarbetare Pelle brukade kalla det för utstrålning. Inte heller är jag någon operafantast, vilket Opera visste. Vi hade lite svårt att komma överens först. Här kommer mitt första inlägg i alla fall. Att vi blir så synliga med detta är väl inte heller riktigt min grej egentligen. Nåja, nu har ytterligare en bloggnolla kommit i gång i alla fall.

1 kommentarer:

Klockan 14 februari 2008 kl. 03:30 , Blogger Christel sa...

Välkommen till blogg-världen Elisabeth! Roligt att du är här!

Kram från Christel

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida